Termeni si condiții de utilizare a site-ului Alverosal.ro
1.1. În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
SITE: reprezintă SITE-ul Internet aparținând ALVEROSAL S.R.L., care se află la adresa www.alverosal.ro, prin intermediul căruia UTILIZATORUL are acces la informații privind serviciile si produsele oferite / asigurate de către ALVEROSAL S.R.L .
Alverosal.ro reprezintă societatea ALVEROSAL S.R.L, cu sediul în loc. Săcădat, nr. 449, jud. Bihor, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J05/2316/2008 și având Codul Unic de Înregistrare 24460057.
UTILIZATOR: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale si care a acceptat TERMENII ŞI CONDIŢIILE prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor si ale legislației in vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii moveeco.ro
Cumpărător: persoană fizică, persoană juridică(firmă) sau altă entitate juridică ce emite o Comandă
2.1. Informațiile publicate pe SITE sunt informații de interes general despre alverosal.ro , produsele comercializate de acesta, ale partenerilor săi cât si alte informații considerate de Alverosal S.R.L ca fiind de interes pentru UTILIZATORI.
2.3. Alverosal S.R.L este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra SITE-ului, respectiv asupra designului si conţinutului acestuia precum şi asupra tuturor Mărcilor înregistrate de Alverosal si publicate pe SITE .
UTILIZATORUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale Alverosal S.R.L prevăzute de legislația in vigoare.
3.1. UTILIZATORUL se obligă să acceseze şi să utilizeze SITE-ul în scopuri şi prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
4.1. Răspunderea pentru conținutul SITE-ului. Alverosal S.R.L nu este si nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacurateţea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale.
4.2. În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit in baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
4.3. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate de la producători şi/ sau furnizori din documentele puse la dispoziție de către aceștia, iar Alverosal nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.
4.4. Preţurile produselor de pe acest SITE sunt informative şi pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată.În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil. În cazul epuizării stocului reprezentantul Alverosal va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca şi aspect şi specificații tehnice cu produsul comandat al cărui stoc s-a epuizat.
4.5. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilăde către producători.
4.6. Un produs la precomandă este un produs ce urmează să fie lansat si poate fi achiziționat înainte de lansare. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data de lansare. Produsele la precomandă se adaugă în coş în același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomandă, vă asigurați ca veți primi produsul imediat după lansare şi că veți beneficia de un preț foarte bun. Produsele aflate la precomandă vor fi livrate, în ziua lansării sau în maxim 15 zile lucrătoare de la lansare, în situația în care produsul există pe stocul Alverosal în ziua lansării. În situația în care produsul ajunge în posesia Alverosal după data lansării, livrarea se va face în 30 zile lucrătoare din momentul intrării produsului în stocul Alverosal. Precomenzile se achită în același mod ca şi o comandă normală, prin oricare din metodele de plată acceptate. În oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar să așteptați confirmarea telefonică sau pe email din partea unui operator, în momentul în care produsul devine disponibil. Puteți renunța în orice moment la o precomandă. Dacă aceasta din urma a fost deja achitată, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. în vederea unei alte comenzi.
Nota – orice intervenție neautorizată, duce implicit la pierderea garanției produsului!
4.8. Alverosal S.R.L își rezervă dreptul să completeze şi să modifice orice informație de pe SITE.
4.9. Orice problemă cauzată de produsele prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către UTILIZATOR.
5.0. Alverosal S.R.L nu răspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si condițiilor.
5.1. Alverosal S.R.L nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.
5.2. Utilizarea Browser ului Internet. Alverosal S.R.L garantează utilizarea optimă a Site-ului prin utilizarea minimă a Internet Explorer 9
Livrarea produselor : Termene de livrare: Termenele de livrare sunt între 7 si 10 zile de la recepția comenzii complete.. Dacă doriți ca livrarea să se facă la o anumită dată, vă rugăm să ne indicați acest lucru în momentul transmiterii comenzii dvs. Transport si livrări: Transportul şi livrarea comenzilor se efectuează prin Curierat rapid (Fan Curier) de luni până vineri intre orele 10:00-17:00 sau prin mijloacele proprii de transport de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00.Clientii care doresc si au posibilitatea,pot opta pentru ridicarea personala a produselor comandate de la sediul companiei din Sacadat, jud Bihor , intre orele 08:00-16:00
Tarife livrări: Livrările sunt gratuite pentru comenzi mai mari de 238 de lei.
Returnarea produselor În calitate de consumator, aveți dreptul de a ne notifica în scris că renunțați la achiziția produsului/produselor. Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, incepând cu data primirii produsului/produselor. Produsul/Produsele trebuie să nu prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, să fie în perfectă stare de funcţionare și să fie însoţite de toate documentele cu care au fost livrate. Distrugerea, deteriorarea sau disfuncţionalitatea produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar Alverosal SRL nu poate fi facută răspunzătoare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala cumpărătorului, care poate opta pentru orice tip de serviciu de transport.
DE REȚINUT: Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face doar după verificarea și confirmarea de către vânzator a stării produselor, a prezenței tuturor documentelor care au însoțit produsul, în maxim de 15 zile de la data înregistrării retur-ului. Orice astfel de cerere/notificare referitoare la retur se va transmite obligatoriu la adresa de email : ibolya@alverosal.ro.
În cazul în care clientul solicită în scris, Alverosal SRL va putea înlocui produsele returnate cu alte produse. În acest caz costurile returului nu sunt suportate de către consumator, daca motivele returului se datoreaza Alverosal S.R.L
5.3. Vă informam că eventualele reclamații privind deficienţele estetice ale produselor, vor fi luate in considerare şi vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 ore de la momentul recepției produsului.
5.4. Modalitățile de plată pentru finalizarea unei comenzi online sunt : numerar la livrare, ordin de plată.
5.5. Livrarea produselor : Termene de livrare: Înregistrarea comenzii nu reprezintă si confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării si stabilirii detaliilor de livrare.
Termenul de livrare este de 7-10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Dacă doriți ca livrarea să se facă la o anumită dată, vă rugăm să ne indicați acest lucru în momentul transmiterii comenzii dvs.
Garanția produselor Termenul de garanție este cel specificat în certificatul de garanţie care însoţeşte produsul. Vă rugăm să păstrați factura de achiziție, pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului. Pentru orice reclamație, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare în scris. În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, vânzătorul poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Dacă vânzătorul constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, vânzătorul va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului care prezintă deficienţă, .
Deteriorările produselor care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.
5.6. În perioada sărbătorilor de Paşte, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum şi pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum şi livrarea acesteia poate dura între 15-20 zile lucrătoare.
Scopurile prelucrării acestor date sunt:
-crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre promoțiile sau activitățile desfășurate de Alverosal S.R.L prin orice mijloace de comunicare ( e-mail, telefon, SMS, etc.). ALVEROSAL S.R.L. este unicul deținător al informațiilor colectate de pe acest site şi se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.
Cookies care, din punct de vedere tehnic, nu sunt obligatorii a fi stocate pe terminalul utilizatorului, vor fi folosite doar dacă utilizatorul își exprimă consimțămantul expres și neechivoc în legatură cu acestea, prin bifarea categoriilor prezentate. Utilizatorul își va putea retrage consimțămantul în orice moment prin modificarea setărilor aferente browser-ului utilizat, în conformitate cu Politica noastra de Cookies (Link catre pagina cu Politica cookies)
Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi comunicata către utilizatori prin email, astfel încât aceștia să fie întotdeauna informați cu privire la datele pe care le colectăm, cum le utilizăm și în ce circumstanțe, dacă există, le facem publice. Utilizatorii vor putea să fie sau nu de acord cu utilizarea informațiilor în alte scopuri. Vom utiliza datele în concordanță cu politica sub care au fost culese informațiile, conform cu Politica de confidentialitate. (Link catre Politica de confidentialitate)
Fiind de acord cu prezentul document "Termeni si condiții de utilizare a site-ului alverosal.ro" , utilizatorii își asuma in totalitate eventualele riscuri.
Încălcarea termenilor În situația în care Alverosal SRL nu își execută obligațiile sale, cumpărătorul va notifica vânzătorul în privința încălcării termenilor. În cazul în care cele două părți nu pot ajunge în termen rezonabil la o soluție, cumpărătorul poate anula comanda prin e-mail la adresa :ibolya@alverosal.ro, înainte ca aceasta să fie livrată Forța majoră Părțile nu pot fi făcute răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor atunci când această situația apare din cauza unui eveniment de forță majoră. Evenimentul de forță este reglementat și definit conform Noului Cod Civil, art. 1351.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului - tel: 0800080999.